Page content

Gratis waardebonnen

article content

Gratis waardebonnen

Hoe overtuig je twijfelende potentiële klanten? (gratis waardebon onderaan deze blog)
Je wéét dat ze op je website komen. Soms een paar keer achter elkaar. En toch boeken ze nog geen verblijf bij jouw B&B. Een deel van je bezoekers download jouw Proefmonster maar ze nemen geen contact met je op. Hoe overtuig je hen om dat toch te doen?

Laten we het eens omdraaien

Jij bent op zoek naar… laten we zeggen… iemand die een huisstijl voor je gaat maken. Je kijkt hiervoor rond in je netwerk of je zoekt op Google. Je vindt een aantal kandidaten maar hebt nog nooit met ze gewerkt. Hoe besluit jij met wie je in zee gaat? Er zijn talloze dingen waar je bewust en onbewust op let voordat je je keuze maakt. Een aantal daarvan zijn:

  • referenties
  • prijs
  • stijl (huisstijl, taalgebruik, kleuren, vormgeving)

Je kijkt nog eens op die ene website. Ziet er goed uit. Toch blijft die twijfel. Want je staat op het punt om te investeren in je bedrijf. Daar wil je een topproduct, een topservice en een topbehandeling voor hebben.

Dat doen je klanten dus ook

Ja, jouw gasten zijn net mensen. Zij twijfelen! Een groot deel van de potentiële gasten die overweegt om een verblijf bij jou te boeken twijfelt er op los. Heb jij wel de leukste B&B, ben jij wel de geschikte persoon? Voel jij wel aan wat ze echt nodig hebben? Geef jij wel waar voor hun geld? 

De oplossing is simpel!

Help ze al op weg voordat ze besluiten om contact op te nemen en te boeken. Mensen hebben gemiddeld 7 x contact met je gehad voordat ze besluiten om met je in zee te gaan!

Maak het ze gemakkelijk

Geef ze heel veel extra en verwen ze al vóór ze een kamer bij je boeken.

  1. Deel jouw kennis via jouw blog.
  2. Stuur mailings met tips voor de vragen die je van je klanten krijgt.
  3. Verstuur nieuwsbrieven met tips over evenementen, workshops en relevant nieuws.
  4. Organiseer een webinar en vertel ze alles wat ze bij jou kunnen beleven, proeven, ruiken.
  5. Stuur een mail waarin je ze vraagt naar wat zij verwachten van een verblijf in een B&B en wat jij ze kan bieden.
  6. Nodig ze uit voor een kop koffie op een  ‘open B&B’ dag om eens rond te kunnen kijken.
  7. Geef gratis waardebonnen voor jouw kamerverhuur, extra service die je biedt, een extra luxe ontbijt.

Een leuke en veilige manier voor jouw potentiële gast om risicoloos kennis met je te maken!

Zo zit je al snel aan zeven keer!

Ik doe het ook zo! Je kunt hier op mijn site verschillende gratis waardebonnen en andere producten downloaden. Jij kunt deze inzetten om aan jouw klanten cadeau te doen of om potentiële gasten met jou kennis te laten maken. Gratis waardebonnen voor bijvoorbeeld een overnachting, een luxe ontbijt of een entreekaart voor een bezienswaardigheid bij jou in de buurt.

Wil je uitproberen hoe je met mij kunt samenwerken?

  • waardebon voor B&BSchrijf je in voor het gratis e-boek ‘Reisgids met Routekaart’. Je ontvangt dan náást het e-boek, diverse andere gratis cadeaus. Een ervan is een bestand met 3 kant en klare cadeaubonnen die jij kunt downloaden, uitprinten, knippen en gebruiken. Er is ruimte voor een sticker of stempel van jouw bedrijf en de beschrijving van je aanbieding, dienst of product.
  • Aansluitend krijg je dan maandelijks handige huisstijltips en ander leuks in je mailbox.
  • Laat je overtuigen door de aanbevelingen op de pagina van blije klanten met wie ik werkt(e).

Hoe krijg jij omzet met een gratis waardebon?

Dit blogbericht biedt onvoldoende ruimte om je dat allemaal te vertellen. Daar heb ik een ander bericht voor geschreven. Daar vind je 9 gelegenheden om een waardebon in te zetten.

Jouw eigen waardebon

Wil je een eigen waardebon, op maat gemaakt, in jouw huisstijl en met jouw logo? Neem nu vrijblijvend contact met me op en ik noem je alle mogelijkheden. 

(blog van 11 mei 2011)

Laat een bericht achter!

Comment Section

0 reacties op “Gratis waardebonnen

Plaats een reactie


*