KLIK MIJ WEG! VERDWIJN! NIETS TE ZOEKEN HIER!

schreeuwen sommige websites bij de eerste aanblik.
terwijl dat natuurlijk helemaal niet is wat de eigenaar wil. Maar dat weet jij, als bezoeker, natuurlijk niet.

Hoe het werkt:

Je website bezoeker bepaalt binnen een fractie van een seconden of de stijl en uitstraling, de look & feel haar bevalt. Dit gaat vaak heel onbewust.

Ondertussen krijg jij 3 seconden de tijd om haar te overtuigen of ze op de goeie site zit, of dit voor haar bedoeld is.

Gelijktijdig wordt je website aan de volgende proef onderworpen: Doorstaat hij ook de test van het gebruiksgemak?

Want, gebruiksgemak dient de websitebezoeker!

Een bezoeker is met een aantal vragen in haar hoofd op een website terechtgekomen… zo ook op JOUW website.

Deze moeten zo snel mogelijk beantwoord worden. En, geloof me, ze is niet bereid om te wachten.

Hoe het dan wel moet

1 | Zorg voor een eigentijds ontwerp en professionele uitstraling. Een gedateerd (of in elkaar geknutseld) ontwerp wordt onlosmakelijk met je accommodatie geassocieerd.

2 | Opvallen en onderscheiden mag, maar houd je aan een ontwerp dat gemakkelijk en voorspelbaar is in het gebruik. Als de bezoeker moet gaan zoeken naar functies omdat ze op een ongebruikelijke plek zitten, of zo gestyled zijn dat ze niet herkenbaar zijn verlies je kostbare seconden en wek je irritatie op

3 | Maak meteen duidelijk wat dit voor website is en voor wie. Een foto van een slaapkamer, zwembad of de buitenkant van een huis kan zonder begeleidende woorden nog steeds van alles en voor iedereen zijn.

4 | Vermijd kermis attracties op je website! Flikkerende, draaiende en schreeuwerige elementen leiden niet alleen af van de antwoorden en vervolgstappen op je website… ze hebben ook een zeer hoge ‘irritatie-factor’.

Niet echt een manier om de klik met potentiële gasten te maken.

Staan ‘rust en ontspanning’ hoog in het vaandel in jouw concept? Straal dat dan ook uit op je website. Je bezoeker komt pas in actie als ze in ontspannen toestand de juiste antwoorden vindt op haar vragen.

5 | Activeer haar GELUKshormonen en voeg twee grote scheppen emotie toe. Nee, drie! Beslissingen worden genomen op basis van gevoel. Echt! Ze wordt niet heel erg warm van een rijtje droge feiten. Dat geldt ook voor jouw gast.

Kom nu in actie. Juist nu!

Is de rustigere tijd aangebroken? Dan zou als ik jou was zo snel mogelijk aan de slag gaan met m’n website.
De nieuwe vakantieplannen worden alweer gesmeed.
Hoe zonde is het als je boekingen en lievelingsgasten misloopt van website bezoekers die bij wijze van spreken al in je voortuin staan?

In Module 2 gaan de deelnemers aan het B&B’iz Marketing Programma met hun website aan de slag.

Ze ontdekken

  • hoe ze voorkomen dat ze hun bezoekers van hun site af jagen…. én hoe ze ze boeien en de connectie maken.
  • hoe ze bezoekers heel soepel door hun website begeleiden, zodat ze heel gemakkelijk een volgende stap kunnen maken.
  • wat echte conversie-killers zijn  en hoe ze die kunnen vermijden

Een effectieve website is heel belangrijk, maar slechts een onderdeel van/ een tool in een duurzame marketing strategie.

Actie en Resultaat gerichte deelnemers aan  het  BUITENGEWOON RISICOVOLLE  B&B’iz Marketing Programma ontdekken, hoe ze door middel van duurzame marketing hun bedrijf FUTURE PROOF neer kunnen zetten.

Dat wil zeggen dat wat je nu uitwerkt, klaarzet en implementeert, over 1,2 en 3 jaar nog altijd – voor je – werkt… en blijft werken!

Dat scheelt op termijn heel veel tijd, gedoe, chaos, frustratie en buikpijn en zorgt ervoor dat ze

  • precies weten wie hun lievelingsgasten zijn
  • wat ze denken, voelt en wat ze willen
  • dat ze nooit meer hoeven te verzinnen wat ze NU weer moeten posten
  • en hoe vaak
  • omdat ze voortaan de juiste gasten aantrekken die bij ze passen
  • en meer boekingen met hun eigen websites genereren
  • waardoor ze meer omzet maken
  • en meer financiële ruimte hebben
  • om te investeren in zichzelf, hun bedrijf
  • waardoor ze meer tijd kunnen vrijmaken voor hun gezin
  • en hun leven kunnen inrichten zoals ze dat bij de start van hun B&B’iz voor ogen hadden!

Hoe klinkt dit voor jou?

😁

Dat dacht ik ook!

Ben je benieuwd welke methodiek ze toepassen waardoor zo succesvol te worden?

DOWNLOAD HET E-BOOK: >>> Future Proof met Duurzame Marketing