Antwoord op je vraag; 

Vragen/Opmerkingen n.a.v. de mail en de PS2 van [Bericht van jezelf uit de toekomst]


- "ik snap inderdaad niet wat het verschil is in de ene of andere workshop... "

- "oh, ik dacht dat ik het hele verhaal had gehoord... (vond het al zo kort)"

- "Is dit je bbiz marketing programma in een nieuw jasje?"

- "Ik vind je niet zo duidelijk. Wat kan ik er eigenlijk mee?"

- "ik heb vorig jaar jouw training gevolgd, voegt dit wat toe?"

- "Ik heb geen gastenverblijf, maar sta wel op je maillijst. Kan ik ook meedoen?"

- ".... moet ik de volgorde aanhouden?"

- "werk je echt alleen met vrouwen van 40/50 jaar?"

Dit is voor vrouwelijke gastenverblijf ondernemers die


 op een leuke, gemakkelijke en vooral originele manier hun lievelingsgasten willen aantrekken, zodat ze tijd hebben om te doen waar ze blij van worden. Zónder dat ze daarvoor ingewikkelde marketing hoeven te doen.

Voor het einde van het jaar jouw magische marketingmanier zoals je gasten (en jij!) het nog nooit hebben meegemaakt. 

Dit is voor jou....

omdat je deep down weet dat je veel meer te bieden hebt dan een Bed & Broodje,  maar geen idee hoe of wat dan...

Als je je veel specifieker wil uitdrukken, maar er nog geen woorden aan kunt geven (geloof me die woorden komen er!)

Als je wilt doen waarvoor je gekomen bent, je missie leven en impact te maken,

je weet dat je hier, nu met een reden bent en je dat meer naar buiten wilt brengen, (uiteraard in combinatie met je accommodatie.)

Als je het zat bent om je binnen je (zelf)opgelegde keurslijf te profileren (grrrrrr)

je niet langer wilt inhouden of aanpassen (voor wie in nature'sname???)

Als je flauw wordt van alle standaard posts....inclusief die van jezelf :( (zszsaaaaaai)

(wie wordt hier blij van als het jou geen energie meer geeft?)

maar je geen idee hebt wat je dan wél moet posten op social media (wie zit hier nog op te wachten...zucht)

Als je overloopt van energie omdat je doet wat je gaaf vind

waar je goed in bent, en waarmee je een extra dimensie aan je B&B'iz toevoegt...

die HE-LE-MAAL bij je past, waar je blij van wordt en wat je van nature goed afgaat... en waarmee je als vanzelf jouw Lievelingsklanten aantrekt!

Voor het einde van het jaar jouw magische marketingmanier zoals je gasten (en jij!) het nog nooit hebben meegemaakt.