Effectieve website met de THUIJS B&B formule

In de vorige Babbels spraken we over de gastreis... oftewel de ' CUSTOMER JOURNEY' van je potentiële gast.

Maar hoe converteer je haar als ze eenmaal op je website is beland? Wat zijn de belangrijke stappen op - of 'ingrediënten' voor een effectieve website?

Linda legt a.d.h.v. de THUIJS B&B formule uit door hoe je je website bezoeker op haar gemak stelt en helpt om een beslissing te nemen.


T.H.U.I.J.S. B.&B. Formule; de Customer journey op je website

in de Actiefase van de D.O.P.A.M.I.N.E.

  1. Trek de Aandacht
  2. Herkenning
  3. Ultieme situatie
  4. Identificatie
  5. Jouw Aanbod
  6. Succesvol Overtuigen
  7. Boeken & Bevestigen

De T.H.U.I.J.S. B&B formule en de D.O.P.A.M.I.N.E.© fases (customer journey) komen uitgebreid aan bod in het Marketing Programma

Deze Formule is echter ook los als Masterclass ONLINE VERLEIDEN te volgen (als groep of individueel) - neem contact op voor de eerstvolgende datum


In de Babbels categorie #geheelternuttelozeinfo 

  1. Sandra vertelt over een aanpassing in Instagram
  2. en heeft Linda een tip voor Human Design liefhebbers.


B&B'IZ BABBELS

Tijdens wekelijkse koffiedate's babbelen we over marketing, persoonlijke & zakelijke ontwikkeling. We geven onze ongezouten mening en delen opgedane inzichten uit boeken, films of gebeurtenissen. Luister/kijk mee met de podcast van 'BizFriends' Linda Thuijs & Sandra de Greeff.  Best wel persoonlijk, soms hilarisch, maar altijd inspirerend voor de gastenverblijf ondernemer.


VOLG DE BABBELENDE HOSTS

Sandra de Greeff | Schloss Möhren #zijvanhetkasteel

  • TRAINING Instagram | https://youtu.be/Oh-C7UwAAEo (B&B'iz Babbels)
  • Website | https://www.schlossmoehren.com/
  • Insta | https://www.instagram.com/schlossmoehren
  • FB | https://www.facebook.com/SchlossMoehren


Linda Thuijs | internetmarketing voor Bed & Breakfast 

  • NIEUW TRAJECT: Ongegeneerd originele Klantreis op Jouw Magische Marketing Manier