We kennen het allemaal wel, zo'n periode dat je gewoon echt niet kunt bedenken
wat je nu weer op op social media moet posten.
Wat voor content je kunt schrijven of maken.
Of zo'n periode dat je gewoon echt zo druk bent in het hoogseizoen,
dat je er gewoon niet aan toe komt.
Er blijft geen minuut voor jezelf over.... laat staan voor content marketing.
Want naast dat je druk bent met je gastenverblijf,
heb je ook nog een privéleven, de hond moet uitgelaten worden,
de boodschappen moeten worden gedaan,
en als je net als ik in een moestuin avontuur bent gedoken....
ja dan valt er ook altijd nog zat te doen in De Kruidentuin of in je kas.
Heel veel CONTENT met slechts één (blog)bericht
Voordelen van deze werkwijze
- focus op prioriteiten in het hoofdseizoen
- bespaar tijd en werk
- voorkom content stress
- bereik meer mensen
- bedien meer mensen op verschillende manieren
- duurzaam (herbruikbaar)
- blijf (heel gemakkelijk!) en doorlopend zichtbaar.... zélfs in het hoogseizoen!
Het beloofde (gemakkelijke) Stappenplan
De eerste tip is een inkoppertje... maar absoluut belangrijk...
Leg een lijst aan met al je goede content ideeën.
Zodra er een idee of woord in je hoofd plopt
of als fluistering om je heen hangt...
vang hem dan op; Laat hem niet ontglippen!
Zorg dat je altijd een klein notitieboekje in je tas/zak hebt
of naast je bed hebt liggen...
Of spreek het in via je dictafoon op je telefoon.
De volgende stappen hoor je in de video hierboven
Kom direct in Actie
Laat me hieronder weten met welk bestaand en goed presterend blogbericht....
of onderwerp van je nieuw te schrijven content je dit gaat toepassen.