Op welke tijdstip/dag

1 x in de 4 weken

13.00 - 14.30 uur

(blok vast in je agenda)


Wat als ik niet kan?

De Mastermind gaat altijd door.

Je kunt bij afwezigheid

vooraf je vraag indienen;

deze wordt meegenomen in de sessie. Het antwoord/feedback van de groep kan je terugluisteren in de replay. 


Linda Thuijs behoudt het recht om

(in overleg met deelnemers) de bijeenkomst te verplaatsen.


Bij een kleine opkomst gaat de bijeenkomst gewoon door.

Er is geen refund of compensatie.


Ik wil graag 2x per maand

Dan heb je geluk!

Er is als BONUS om de 4 weken

(2 wk na Mastermind)

een gratis samenwerk middag.

Je hebt dus elke 2 weken online groepscontact. 


Wat als de groep al vol zit?

(Avond- of Middag groep)

Dan kom je op een wachtlijst.

Zodra er min. 3 en max. 5 nieuwe gegadigden zijn, krijg je z.s.m.een uitnodiging voor de volgende groep. (Vraag je favoriete collega's

en meld je als groepje aan)


Verlies geen tijd, 

voorkom spijt en reserveer meteen

je plek.

Krijg ik ook coaching?

De Mastermind bestaat uit vragen en  antwoorden, kennis en ervaring van de deelnemers zelf.


Jij kunt mega voordeel halen uit de waarde, kennis en ervaringen van collega's. Daarom worden de deelnemers vooraf (waar mogelijk) geselecteerd op marketing niveau.


Linda Thuijs organiseert en faciliteert de bijeenkomsten, bewaakt de tijd,  verzorgt het goede verloop van de avond en stelt de ruimte en replay beschikbaar.


Aan de Mastermind is geen toegang tot een training gekoppeld, nog bestaat de bijeenkomst of besloten groep uit individuele- of groepscoaching vanuit Linda.


Wel hanteren we elke maand een marketing thema waar we extra aandacht aan besteden. 


Wil je extra coaching of toegang tot een specifieke training, dan is dit in overleg en tegen meerprijs mogelijk.


Ik vind het te duur

Alleen jij hebt zicht op je beschikbare budget en alleen jij kunt bepalen of de investering het voor jou waard is.


Groeien is altijd een kwestie van keuzes maken en prioriteiten stellen.

(ook, of juist als er tijdelijk minder inkomsten zijn)


Deze investering is slechts een fractie van de investering in een waardevolle training.

Vraag jezelf daarom liever af...



Hoeveel groei levert mij dit op?

.........mindset, focus, connectie, positiviteit, consistentie, zichtbaarheid, doelen halen, omzet, gemak, boekingen......


wat me meteen én in de toekomst voordeel oplevert.


"En met hoeveel boekingen/ overnachtingen

heb ik deze investering alweer snel  terugverdiend?"