Na maanden stilte, onzekerheid en misschien ook wel angst, is bij een deel van de accommodatie verhuurders het (nieuwe) normale leven weer begonnen. De een kan de boekingen niet aan, bij de ander komt het mondjesmaat op gang. Draait jouw accommodatie op volle toeren, dan ben ik mega blij voor je! Ik hoop dat de financiële aderlating van de afgelopen maanden enigszins wordt ‘goedgemaakt’.
Helaas is de ‘C.ituatie’ nog nog niet onder controle. Er worden op verschillende plekken nieuwe uitbraken en plaatselijke Lockdown maatregelen gemeld en zijn er B&B’izzers in onze community die nog altijd gesloten zijn voor gasten.
Je potentiële gast is voorzichtig en wil risico’s vermijden
Haar wensen en prioriteiten zijn verschoven. Natuurlijk wil ze nog altijd relaxen, genieten, bezichtigen en beleven, maar veiligheid voor haar gezin en zichzelf staat voorop.
Dat zie je terug in de vele thuis-blijf-vakanties of het kiezen voor een korte vakantie binnen een beperkt aantal reisuren vanaf hun huis.
Het online magazine Hospitality Management meldde over een onderzoek onder 1.894 Britten, die bij aankomst op hun vakantie adres (hotel) direct controleren:
1. Beddengoed 92%
2. Glazen en mokken 88%
3. Afstandsbedieningen 87%
4. Lichtschakelaars 84%
5. Telefoons 71%
Onderzoek door: End of Tenancy Cleaning Company
Maak PRIORITEIT van haar (gevoel voor) veiligheid!
Om haar aan te spreken, aan je te binden en haar te verleiden zijn alleen mooie plaatjes van lekker eten en het grote zwembad niet voldoende. Stel haar gerust en verzeker haar van een op-en-top schone accommodatie en veilig verblijf.
- Staat het nog niet op je website?
- Of gebruik je het nog niet in je content marketing?
Dan adviseer ik je daar meteen mee te beginnen.
Voorkom dat je gasten kiezen voor buren die wél rekening houden met haar gevoel en dit cruciale onderdeel van content marketing.
Ik hoop van harte dat het goed met je gaat en wens je met of zonder gasten een hele fijne en gezonde zomer toe.
Lfs & Grtz, Linda
P.s. Wil je met me werken? Je weet me te vinden…. altijd thuijs!
Laten we overleggen wat het beste bij je past om je verder te helpen. Neem contact op om een online afspraak in te plannen.
… of stap meteen in het (tijdelijke) @HOME traject…
Content-marketing top of mind in en ná crisistijd
direct toegang tot de training en morgen al feedback op je posts!