B&B vol Liefde, of ongastvrij en onaangepast?
11 augustus 2022 
1 min. leestijd

B&B vol Liefde, of ongastvrij en onaangepast?

Ze noemt het "Reality t.v. met een hoog 'jeukgehalte'".  Maar waarschijnlijk mede daarom, is het voor zo'n groot deel van het Nederlandse publiek (ong. 800.000 kijkers per uitzending) nou net zo'n on-weer-staan-baar programma.

Sandra, mijn vriendin en co-host van de Babbels podcast is trouw kijkster en HE-LE-MAAL verslingerd. Onder het genot van een kop koffie praat ze jou en mij tijdens de vrijdagochtend Babbels helemaal bij over flamboyante deelnemers en extreme uitspraken van medekijkers, zoals...

  • "B&B'ers zijn niet gastvrij " 😱
  • "Vrouwelijke B&B'ers willen alleen maar laten zien hoe hard ze werken...
  • "B&B'er zijn niet aangepaste mensen, ....." 😳


En natuurlijk stellen we ons de vraag: 

  • Is het wel of niet handig om aan tv programma's mee te doen?
  • Wat heb je er marketingtechnisch aan?


Met een nuttige #geheelternuttelozeinformatie TIP.    #bettersafethansorry


Praat mee

1. Laat ons weten of je ook verslingerd bent of wat jouw mening is. Dat kan onder dit bericht of onder de video op YouTube.

2. Elke week neem ik óók een gesprek op met boeiende gastenverblijf ondernemers. In deze serie vertellen ze vol passie over hun originele concept, delen ze hun succesformule, opgedane inzichten. en waardevolle expert tips. Ontdek de ontzettend inspirerende verhalen van (geëmigreerde) collega's. Volgende week meer hierover.



Jouw magische missie en bijdrage aan de wereld

want ook jij hebt meer te bieden dan een Bed & Broodje. Laat het zien!

Magische marketing is gemakkelijker wanneer je je bewust bent van je magische missie.  Ik neem je mee, buiten gebaande paden, naar een prachtig verborgen gebied Explore. Het bos van de onderzoekers en ontdekkers. (online Wander workshop)


Een deelneemster schreef me hierover:

" De workshop, wat is die GE-WEL-DIG.

Je bracht mij echt naar een diepere laag en van daaruit (die foto’s zijn echt briljant) schreef ik zonder te denken hele waardevolle woorden op.

Dingen die ik natuurlijk wel weet maar die nu een andere lading met meer waarde hebben gekregen. Ze hebben mij weer een laagje meer karakter aan m’n business gegeven.

Dank je wel, je hebt iets heel moois gemaakt en gegeven. "


Ga je mee?

Woe avond a.s. in de herkansing! Neem gratis je vriendin/collega mee.

Wandelschoenen aan, Journal in je rugzak? Daar gaan we!



Grtz, Linda - in het land van - Thuijs

Reactie plaatsen