In de vorige Babbels spraken we over de gastreis... oftewel de 'CUSTOMER JOURNEY' van je potentiële gast.
Maar hoe converteer je haar als ze eenmaal op je website is beland? Wat zijn de belangrijke stappen op - of 'ingrediënten' voor een effectieve website?
Linda legt a.d.h.v. de THUIJS B&B formule uit door hoe je je website bezoeker op haar gemak stelt en helpt om een beslissing te nemen.
T.H.U.I.J.S. B.&B. Formule; de Customer journey op je website
in de Actiefase van de D.O.P.A.M.I.N.E.
- Trek de Aandacht
- Herkenning
- Ultieme situatie
- Identificatie
- Jouw Aanbod
- Succesvol Overtuigen
- Boeken & Bevestigen
De T.H.U.I.J.S. B&B formule en de D.O.P.A.M.I.N.E.© fases (customer journey) komen uitgebreid aan bod in het Marketing Programma
Deze Formule is echter ook los als Masterclass ONLINE VERLEIDEN te volgen (als groep of individueel) - neem contact op voor de eerstvolgende datum
In de Babbels categorie #geheelternuttelozeinfo
- Sandra vertelt over een aanpassing in Instagram
- en heeft Linda een tip voor Human Design liefhebbers.
B&B'IZ BABBELS
Tijdens wekelijkse koffiedate's babbelen we over marketing, persoonlijke & zakelijke ontwikkeling. We geven onze ongezouten mening en delen opgedane inzichten uit boeken, films of gebeurtenissen. Luister/kijk mee met de podcast van 'BizFriends' Linda Thuijs & Sandra de Greeff. Best wel persoonlijk, soms hilarisch, maar altijd inspirerend voor de gastenverblijf ondernemer.
VOLG DE BABBELENDE HOSTS
Sandra de Greeff | Schloss Möhren #zijvanhetkasteel
- TRAINING Instagram | https://youtu.be/Oh-C7UwAAEo (B&B'iz Babbels)
- Website | https://www.schlossmoehren.com/
- Insta | https://www.instagram.com/schlossmoehren
- FB | https://www.facebook.com/SchlossMoehren
Linda Thuijs | internetmarketing voor Bed & Breakfast
- NIEUW TRAJECT: Ongegeneerd originele Klantreis op Jouw Magische Marketing Manier