arrow_drop_up arrow_drop_down
30 mei 2020 

Het zindert.... het kriebelt.... er hangt iets in de lucht!

De reiziger verscherpt haar focus…

Na weken van thuisblijven,
maanden in lockdown en algehele ‘social distancing’,
komt het openbare leven langzaam weer op gang…

Dromen worden Onderzocht op haalbaarheid en ze kan niet wachten om haar gemaakte Plannen in Actie om te zetten. Ze wil weer fijne Momentum opbouwen en Memories maken!
#DOPAMINE fases

 

Waar sta jij in dit verhaal?

Waar komt ze jou tegen in het kiezen van een bestemming en haar online zoektocht?

Denk niet dat nu alles vanzelf weer goed komt…

dat ze als vanzelfsprekend weer voor jou zal kiezen…
omdat dat altijd zo ging!

 

Misschien zijn haar wensen en omstandigheden veranderd,
heeft ze nu hele andere prioriteiten
of wil ze wel maar, is ze bang of voorzichtig.

 

En als ZIJ nóg niet kan, of niet meer naar jou toe wil komen…

wie wil en kan JIJ dan NU WEL ontvangen?

 

Weet jij wat ze nu verlangt en wat ze nodig heeft om in Actie te komen?

Het is nog steeds, of misschien juist wel vooral NU heel belangrijk om zichtbaar te zijn, je te onderscheiden, en zo te communiceren dat je gast zich begrepen en veilig voelt.

 

Je doet dat door haar GELUKshormonen te activeren met 🥰hartveroverende content, in alle fases van haar reis-beslissingsproces.

 

Eenheidsworst en Gebrek aan Inspiratie

De afgelopen weken kreeg ik vaak de volgende vragen van klanten of deelnemers in m’n community:
(misschien staat jouw vraag er wel bij 😉 )

  • Ik weet écht niet meer wat ik nu nog moet posten! Hoe hou ik mezelf gemotiveerd om online zichtbaar te zijn?
  • Zelfs op mooie foto’s krijg ik alleen een like. Wat doe ik verkeerd?
  • Wanneer en waar kan ik het beste posten?
  • Waarom reageert er nooit iemand op mijn berichten?

Ook zie ik dat hierdoor een deel van de gastenverblijf ondernemers achter elke challenge en ‘guru’ aanrent om zichtbaar te blijven.

Of een social media format heeft aangeschaft die al een foto en tekst voor ze heeft klaargezet.

 

Moet je je voorstellen… weken lang je tijdlijn vol eenheidsworst!
Tientallen vakantieverblijven met allemaal dezelfde foto’s, teksten, volgorde en tijdstip.

Nou, daar gaan mijn gelukshormonen niet van ‘aan’ hoor.

Geen zinderingen, kriebels of druppeltje dopamine.

 

Contrast maakt gemakkelijk Kiezen

Hoe gemakkelijk maken zij het hun fans en gasten?
Nou zó dus niet.

Wees de Inspirator en de Influencer i.p.v. de Volger!

 

Natuurlijk snap ik het wel!

Het is ook een rare tijd waarin ‘ze zeggen’ dat je zichtbaar en positief moet blijven. Dat is best lastig als je steeds moet schakelen en de moed je af en toe in de schoenen zakt.

 

Voel jij dat ook zo?

Worstel jij ook met vragen als

  • hoe krijg ik in deze tijd toch nog boekingen
  • hoe bereik ik mijn aangepaste doelgroep?
  • of hoe communiceer ik op dit moment het beste met mijn potentiële gasten?

 

Spot-on Marketing Programma

als antwoord op al je huidige content vragen. Ook als je je voorlopig moet richten op Locals, Thuisblijvers; de Lekker in eigen Land-blijvers.

én
het helpt je om in én na deze periode zo effectief mogelijk zichtbaar te zijn.

 

effectief als in…. dat het ook écht effect heeft, resultaten oplevert

 

1 | omdat je je gast raakt, de connectie maakt
ze voelt zich gekend, gehoord en begrepen
soms een beetje wakker geschud

2 | omdat je interactie op je posts krijgt
likes, hartjes, reacties
omdat je precies de juiste dingen schrijft

3 | en je berichten meer gedeeld worden
waardoor je nóg meer zichtbaarheid genereert
bij de vrienden van jouw fans en vrienden

4 | omdat het je enthousiaste fans oplevert
die niet kunnen wachten om bij je op vakantie te kunnen komen
omdat jij ze op de juiste wijze de voorpret-spanning bij ze hebt opgebouwd

5 | en potentiële gasten op een wachtrij (ja serieus hé, écht!)
omdat je geen plek meer voor ze hebt,
volgeboekt!

6 | en dus omzet! geld, inkomen, zekerheid en stabiliteit
Hoe fijn is dat, na deze onzekere periode waar heel wat financiële aderlatingen zijn gedaan.

Dopamine, endorfine en andere gelukshormonen vliegen je om de oren 🙂

7 | en dan dat niet-te-versmaden-euforische gevoel,
omdat je nu weet hoe het wél werkt
voor nu
voor volgend jaar
en de jaren die nog komen

 

Lekkurrr Duurzaam en Future Proof!

 

 

Dit is’em:

@HOME traject

Top Of Mind bij je Lievelingsgasten of Aangepaste doelgroep in en ná crisistijd

(Op de crisis aangepaste Modules Positionering én Contentmarketing van het B&B’iz Marketing Programma)

  • Positionering in én na Crisistijd
  • Content marketing
  • Aanpasbaar social media sjabloon
  • Content kalender met een ideeën voor elke dag, 2 maanden lang!
  • Secret Hack  (jaaaa, zo’n leuke!)
  • 1:1 coaching via wekelijkse groepsbijeenkomst (heeeel fijn om te sparren met collega’s in deze periode)
  • Replays video van de coaching/groepsbijeenkomst
  • 9 waardevolle weken lang

contentmarketing in crisistijd

Update:

  • @HOME traject is nu aangevuld met de unieke positionering methode uit het B&B’iz Marketing Programma (diepzielduiken, brandstory, sweetspot, hotspot aanbod)
  • inclusief het stappenplan en invulschema van de G.E.L.U.K.s formule voor hartveroverende content
  • niet 6 maanden maar 2 jaar toegang tot de training!
  • perfecte aansluiting met het volledige Marketing Programma
  • méér focus, verdieping, feedback én extra coaching
  • interessant alternatief als het B&B’iz Marketing Programma nog een brug te ver is!
De naam van dit traject? @HOME PLUS / B&B’iz Contentmarketing / B&B’iz Marketing Deel 1 ???
M’n Focus ligt op de inhoud en jou zo snel mogelijk verder helpen in deze crisis situatie. Belangrijk is dat je meteen aan de slag kunt! De naam komt later.

Geïnteresseerd?

[invoegen link]

Er is nog plek, maar ook bij mij geldt: volgeboekt is volgeboekt

let op: Je komt alleen in aanmerking voor deelname als je hoort in de categorie Positieve ProActieve B&B’izzers.

 

Ik wil de energie van de groep en van mezelf graag hoog houden!
[invoegen  link]

 

Ik zie je zo bij mij thuijs online 😉

Lfs & Grtz, Linda

Over de schrijver
Reactie plaatsen

Koekje erbij?