JAAAAAREN GEDACHT dat het zo werkte
12 september 2023 
1 min. leestijd

JAAAAAREN GEDACHT dat het zo werkte

Elke marketing expert vertelt je dat het begint met wat je klant/gast wil of naar verlangt

want als je product of dienst daar aan tegemoet komt, dan kan je verkopen!

Natuuuurlijk is ook belangrijk... 

en wat ik ook letterlijk aan mijn klanten leerde

tót ik het tegendeel ontdekte... 


Marketing begint niet bij hén

Lievelingsgasten aantrekken begint NIET met wat ZIJ willen 

maar met weten wat JIJ WILT 

en wat JIJ te BIEDEN en BIJ TE DRAGEN hebt... 

en hoe jij dat op JOUW unieke magische MANIER in de wereld mag zetten!


Trek jij nog niet de juiste gasten aan?

Voel je je niet comfortabel bij de mensen die jouw Biz boeken en bezoeken? 

Of heb je te WEINIG boekingen/gasten/omzet? 

Dan schort er nog iets aan je positionering.  

Het GOEDE NIEUWS is dat je je daar niet bij hoeft neer te leggen. Pfieuwwww... 😅 

Daar kan je namelijk gewoon wat aan doen... en ook nog heel gemakkelijk! 

(waardoor bovendien marketing weer leuk wordt ook!)


Stel jezelf deze vraag

Wat zou jij maken/zeggen/doen 

als je jouw (gastenverblijf)concept zó zou mogen vormgeven 

als in jouw mooiste dromen (visioen) ...  

zónder rekening te hoeven houden met 

  • je huidige situatie, beperkingen, overtuigingen... 
  • hoe het hoort of wat men (van jou) verwacht...
  •  wat je gewend bent of wat er al is... 


DROMEN ZIJN DE ZAADJES VAN DE TOEKOMSTIGE WERKELIJKHEID 

- James Allen . 


👉✨ Dit is hoe je je magische marketing manier vindt ✍️ 

  1. Erken jouw unieke elementen* (of ga ernaar op zoek). Laat je hierbij leiden door je eigen verlangen in wat je wilt doen/geven/neerzetten/bijdragen 
  2. Vertaal dit naar jouw originele (gastenverblijf)concept 
  3. Maak je marketing gemakkelijk (voor jezelf) én magisch (voor je lievelingsgasten) d.m.v. een Krachtig (biz) Karakter als gezicht/woordvoerder van je B&B'iz concept. 



Hulp nodig? Inspiratie? Of liever samen aan de slag? 

Neem CONTACT met me op dan kunnen we samen kijken hoe ik je verder kan helpen.


Of schrijf je direct in voor de eerstvolgende (groeps-) WORKATION 

In dit creatieve interactieve traject bouw je op basis van je unieke (bedrijfs)karakter een originele klantreis / customer journey . Verrassing, beleving en *eigenheid zijn sleutelwoorden waardoor het afgezaagde 'e-book met 7 bezoektips' definitief tot het verleden behoort! Maak van website bezoekers laaiend enthousiaste fans die niet kunnen wachten om je accommodatie te boeken! .


Workation, module 1  


Reactie plaatsen