Blunder en tips in REVIEW MARKETING (en waarom Sandra zo 'pissed' was...)
23 september 2022 
1 min. leestijd

Blunder en tips in REVIEW MARKETING (en waarom Sandra zo 'pissed' was...)

Linda start deze babbels met haar BLUNDER en co-host Sandra biecht vervolgens op dat ze eigenlijk 'PISSED' was op Linda...


Aanbevelingen

Ontdek hoe Sandra op een hele slimme manier haar gasten uitnodigt om een aanbeveling op Google te schrijven.

- Hoe haal je een voordeel uit negatieve reviews?

- Hoe kan je een stukje tekst van je gast gebruiken in je marketing?


Luister mee met de podcast van de babbelende 'BizFriends'


Laat ons in een bericht hieronder weten wat jouw ervaring is met review marketing of deel je beste tip onder deze video.

[ REACTIE PLAATSEN ] 👇 (scrol helemaal naar beneden)




B&B'IZ BABBELS

Tijdens wekelijkse koffiedate's babbelen we over marketing,  persoonlijke & zakelijke ontwikkeling. We geven onze ongezouten mening en delen opgedane inzichten uit boeken, films of gebeurtenissen.

Best wel persoonlijk, soms hilarisch, maar altijd inspirerend voor de gastenverblijf ondernemer.


VOLG DE BABBELENDE HOSTS

Sandra de Greeff Schloss Möhren #zijvanhetkasteel

Linda Thuijs internetmarketing voor Bed & Breakfast

#bedandbreakfastmarketing


#bbiz #bbizboost #bedandbreakfast #benb #hostpitality #marketing #gastenverblijf #reviews #reviewmarketing


Over de schrijver
Ik help Bewuste Bed & Breakfast ondernemers hoe ze de 'go-to' accommodatie voor hun lievelingsgasten worden én blijven. Hoe ze meer boekingen en omzet genereren én toch meer vrije tijd voor zichzelf overhouden. Onafhankelijk van boekingssites en zélfs in het laagseizoen.#future proof #duurzame_marketing_strategie
Reactie plaatsen